موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

  




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ظاهر دسکتاپ خود اهمیت می دهید یا از ظاهر ویندوز سون خود خسته شده اید و دنبال تم جدیدی هستید که علاوه بر زیبایی بر سرعت سیستم شما تأثیر نگذارد موج دانلود تم زیبای Toch Pc را به شما عزیزان پیشنهاد می کند، این تم شیک علاوه بر زیبایی باعث شادابی دسکتاپ شما خواهد شد و محیطی چشم نواز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.این تم زیبا تغییراتی در بخش آیکون ها و تسکبار و نوار عنوان و نوار منو و … ایجاد خواهد کرد و با این حال هیچ تأثیری در روند کار و سرعت ویندوز نخواهد داشت. امیدواریم این تم شیک مورد پسند کاربران عزیز قرار بگیرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 

تم زیبای دیگری برای ویندوز 7

انتشار و تماشای تم های زیبای انتزاعی در پس زمینه رایانه شما.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader

 

همانگونه که میدانیم یکی از محبوب ترین ویندوزهای ساخته شده توسط مایکروسافت ویندوز محبوب 7 می باشد که پس از نصب آن شما 30 روز مهلت دارید که ویندوز را خریداری نمایید. با خرید این نسخه و با دادن شماره سریال قانونی شما میتوانید به صورت دائم از نسخه ویندوز خود استفاده کنید ولی بیشتر کاربران ایرانی به علت تحریم بودن و عدم دسترسی به شرکت سازنده از نسخه های کپی شده و غیر قانونی استفاده می کنند که میبایستی با جدیدترین کرکهای ارائه شده جهت رفع محدودیت زمانی استفاده از ویندوز آن را به روز نمایبد. درصوتیکه شما پس از عملیات به روز رسانی ویندوز با مشکل مواجه شده اید میتوانید از کرک زیر استفاده کنید. با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

قابليت قعالسازي و پشتيباني از ويندوزهاي:

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Ultimate E
Windows 7 Professional
Windows 7 Professional E
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Premium E
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows 7 Starter E
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Home Basic N
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008
Windows Small Business Server 2011


یکی از مشکلات عدیده کاربران بعد از آپدیت کردن ویندوز از کار افتادن کرک ویندوز میباشد که با نصب آپدیت KB971033 میباشد.بهتر است در قبل از آپدیت کردن ویندوز تیک جلوی آپدیت شماره KB971033 را برداشته تا آپدیت بر روی سیستم شما نصب نشود.
در صورتی که ویندوز خود را جدید نصب کرده اید آپدیت ویندوز خود را در حالت Never check for updates قرار دهید.
در صورتی که آپدیت KB971033 را بر روی سیستم خود نصب دارید و ویندوز شما از کار افتاده است با کمک نرم افزار RemoveWAT میتوانید این مشکل را رفع نمایید.

 قيمت: رايگان
Windows 7 Loader v2.1.0 (x86-x64)-Daz
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 1.61 مگابايت

Windows 7 Loader eXtreme Edition v3.503
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 9.29 مگابايت 

Windows 7 Genuine Activation RemoveWAT v2.2.6.0
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 4.39 مگابايت 

AfterBurner v1.3.0.1
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 1.91 مگابايت

HAL7600 v1.2.7
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 8.53 مگابايت
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com





ارسال توسط ham

 

مجموعه ۸۰ آیکون بسیار زیبا از نرم افزارهای مختلف


در این مجموعه ۸۰ آیکون متفاوت و جذاب را برایتان آماده کرده ایم که هر یک از آیکون ها متعلق به یک شرکت نرم افزاری و نرم افزار به خصوص آنها می باشد. این آیکون ها با فرمت ICO بوده و در رزولوشن ۱۶ در ۱۶ می باشند. هم اکنون می توانید این مجموعه را از کمیاب انلاین دریافت کرده و لذت ببرید.

 






تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 اینبار از سایت دانلودانه ،مجموعه والپپر های اصلی ویندوز ویستا با کیفیت HD را برای شما بازدیدکنندگان محترم به صورت رایگان آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ۱۱۸ تصویر با فرمت JPG و در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

دانلود مجموعه والپپر های زیبا و اصلی ویندوز ویستا با کیفیت HD

 

دانلود مجموعه والپپر های زیبا و اصلی ویندوز ویستا با کیفیت HDپسورد فایل : www.downloadaneh.com
دانلود مجموعه والپپر های زیبا و اصلی ویندوز ویستا با کیفیت HD حجم : ۱۸٫۳ مگابایت 




ارسال توسط ham

 

هر کی مایل به همکاری در این وبلاگ است لطفا به همین پست نظر بدید و شماره تماستون رو بنویسید تا بهتون زنگ بزنم و شما را جزء نویسندگان قرار بدم و شما مطلب ارسال کنید با تشکر (مدیر وبلاگ)




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 سلام عزیزان بیننده وبلاگ موج دانلود امروز ما یه سایت دیگه ساختیم برای بازی ها دانلود بازی و کدهای تقلب و... ادرس سایتWWW.MOJDOWNLOADGAME.WORDFA.COM برای بروز شدن سایت ها لطفا به همین بخش نظر بدهید که چی میخواهید تا من برایتان بگذارم بازم میگم نظریادتون نره. راستی بزودی سایت تم هم میسازم.




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

دانلود فارسی ساز ویندوز 7 (windows seven)
سرانجام بسته نرم افزار  فارسی ساز ویندوز محبوب 7 توسط مایكروسافت ارائه گردید. پس از نسخه موفق فارسی ساز ویندوز ایكس پی و ویندوز ویستا كه با استقبال بسیار زیاد توسط كاربران فارسی زبان از این فارسی ساز واقع شد. شما پس از نصب این فارسی ساز بر روی ویندوز 7 خود علاوه بر فارسی شدن تمامی بخشها و منوهای ویندوز 7 میتوانید تمامی پیغامها و حتی Help ویندوز را با زبان شیرین فارسی مشاهده كنید.
 
شما میتوانید با دریافت بسته LIP ویندوز هفت و نصب آن بر روی ویندوز خود تمامی بخشهای مورد استفاده خود را به زبان شیرین فارسی مشاهده كنید این نرم افزار قادر به فارسی سازی منوها،‌عناوین برنامه ها، برنامه های جادویی نصب، كادرهای گفتگو، و فارسی سازی تمام اخطارها و راهنماهای ویندوز 7می باشد. یكی از بهترین گزینه هایی كه ما كاربران فارسی زبان میتوانیم از آن استفاده بهینه نماییم و میتوان به بهترین مزیت این فارسی ساز اشاره كرد.
 
استفاده از راهنما یا همان Help ویندوز به زبان فارسی است كه از این طریق شما دوستان میتوانید به نكات بسیار جالب در مورد این ویندوز پی ببرید و ترفندهای استفاده از ویندوز محبوب 7 و همچنین روش پیكر بندی سیستم خود و صدها موارد استفاده از این ویندوز و نكاتی كه تا به حال در هیچ وب سایتی منتشر نشده است را بیاموزید.

قابلیتهای كلیدی فارسی ساز ویندوز محبوب 7:
- فارسی سازی متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و ...
- قابلیت نصب و فارسی سازی ویندوز های 64 بیتی و 32 بیتی
- قابلیت فارسی سازی تمامی Help ویندوز
- تبدیل كل محیط ویندوز از راست به چپ
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز برای فارسی سازی
- رایگان بودن نرم افزار و دارای حجم بسیار كم
- سازگار با تمامی نسخه های مختلف ویندوز 7 و فارسی سازی آنها
- و ...

 دستورالعملها:
هشدار: اگر رمزگذاری BitLocker شما فعال شد، تا قبل از نصب LIP آن را به حالت معلق نگهدارید. Control Panel را باز کنید، System and Security و سپس BitLocker Drive Encryption را فعال کنید. روی Suspend Protection کلیک کنید .

از آنجا که بارگیری های متفاوتی برای نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی Windows 7 LIP موجود است، قبل از شروع به بارگیری باید مشخص کنید که کدام نسخه از Windows 7 در رایانه شما نصب شده است:
روی دکمه Start کلیک کنید، سپس روی رایانه کلیک راست کنید و Properties را انتخاب کنید. این گزینه اطلاعات اولیه مربوط به رایانه را به شما نشان می دهد.

برای نوع سیستم به قسمت سیستم نگاه کنید . این قسمت به شما می گوید که آیا نسخه 32 بیتی سیستم عامل Windows 7 روی رایانه شما نصب است یا نسخه 64 بیتی آن.

1. برای شروع بارگیری روی دکمه Download در این صفحه کلیک کرده یا زبان دیگری را از لیست گشودنی انتخاب کرده و Go را کلیک کنید.

2. یکی از کارهای زیر را انجام دهید:
- برای شروع فوری نصب، روی Open یا Run this program from its current location کلیک کنید.
- برای کپی کردن مورد بارگیری شده در رایانه خود جهت نصب آن در فرصتی دیگر، روی Save یا Save this program to disk کلیک کنید

دانلود رایگان فارسی ساز با لینک مستقیم نسخه 32 بیتی -  2.65 مگابایت

دانلود رایگان فارسی ساز با لینک مستقیم نسخه 64 بیتی -  4.24 مگابایت

پسورد فایل زیپ : www.irannaz.com



تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

Start Menu 7 Pro نرم افزار استارت پیشرفته برای ویندوز است که با قابلیت های فراوان یک منوی استارت حرفه ای و کامل را برای شما آماده می کند. این نرم افزار مدیریت دسکتاپ برنامه های استارت را با یک کلیک اجرا می کند و همچنین آنها را به ترتیب حروف الفبا می چیند. قابلیت های حرفه ای زیادی به استارت شما در ویندوز xp , ویندوز 2003, ویندوز سون, ویندوز ویستا اضافه خواهد شد. به طور مثال دکمه های اختصاصی برای خاموش کردن, شروع دوباره سیستم, خارح شدن از حساب کاربری, سویچ کردن بین حسابهای کاربری مختلف , حالت آماده به کار و حالت بیهوشی سیستم به منوی استارت اضافه خواهد شد. همچنین شما می توانید با سیستم برگه ای موجود در این استارت پیشرفته به تعداد دلخواه برنامه را در تب دلخواه خود اضافه کنید و دسترسی سریع به آنها داشته باشید. امیدواریم از دانلود Start Menu 7 Pro 3.65 لذت ببرید.

Start Menu 7 Pro 3.65 - نرم افزار استارت پیشرفته برای ویندوز

دانلوددانلود رایگان Start Menu 7 Pro 3.65 (حجم : 5.90 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 Premium Clock یکی از بهترین نرم افزار های ساعت در جهان می باشد.

دسکتاپ خود را با این ساعت زیبا بی آرایید. این نرم افزار شامل اشکال جذاب و زیبا، ساعت کوچک، ساعت زمان بند (یاد آوری و زنگ زدن)، تقویم و غیره می باشد. Premium Clock یک نرم افزار کارآمد می باشد که دسکتاپ شما را با تغییر ساعت و پشت زمینه و تغییر آن ها به صورت زمان بندی شده جلوه می دهد. این نرم افزار قابل اجرا در تمام سیستم عامل های 95 تا XP می باشد و با کیفیت بالا و مدل های گرافیکی زیبا با افکت های منحصر به فرد زیبایی بی نظیری از خود دارد. شما می توانید اشکال بسیار زیبای دیگری را نیز از سایت آن دانلود کنید.

دانلود نرم افزار رایگان www.freedownload.ir - ساعت گرافیکی ویندوز Premium Clock v2.49

دانلود رایگان ساعت گرافیکی ویندوز Premium Clock (حجم : 4.36 مگابایت)
رمز عبور فایل : www.fdl.ir

Copyleft © freedownload.ir




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 آیا تا به حال شده است که بخواهید چند دسکتاپ مجازی با تنظیمات مختلف و همچنین پیکربندی های دلخواه را به طور همزمان داشته باشید و بتوانید بر روی هر Desktop عملیات مورد علاقه خود را در همان Desktop انجام دهید؟ اگر به این گونه است، وب سایت نرم افزار دانلود رایگان، نرم افزار Portable Dexpot را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. این نرم افزار پرتابل مدیریت دسکتاپ ، مانیتور شما را به 20 مانیتور با محیط های کاری مختلف تقسیم بندی می کند. این نرم افزار مدیریت دسکتاپ با ایجاد فضای کاری بیشتری به شما این امکان را می دهد که به سرعت بین این فضاهای کاری سوئیچ کنید. به عنوان مثال، شما می توانید در دسکتاپ شماره 1 به موسیقی های مورد علاقه خود گوش دهید، در دسکتاپ شماره 2 به گشت و گذار در اینترنت بپردازید، با استفاده از دسکتاپ شماره 3 به فایل ها و نرم افزار های واژه پردازی خود رسیدگی کنید و یا می توانید به دسکتاپ شماره 4 برای انجام بازی زیبایی که اجرا کرده اید سوئیچ کنید. در واقع شما می توانید چند دسکتاپ را در یک لحظه در صفحه نمایش خود داشته باشید.

با این نرم افزار ساخت چند دسکتاپ مجازی می توانید در هر دسکتاپ آیکون های مختلف، تصاویر پس زمینه، استارت آپ ها، و خیلی از موارد دیگر را مختص همان دسکتاپ پیکربندی کنید. کاربرانی که نوت بوک و یا Tablet و UMPC دارند که شاید صفحه نمایش کوچکی با رزولوشن پایین تری داشته باشند می توانند به بهترین نحو ممکن از این نرم افزار های دسکتاپ مجازی استفاده مفید بکنند. این نرم افزار دسکتاپ در ویندوز های XP/2000/Vista/7 به راحتی قابل نصب و اجرا می باشد. امیدواریم که با دانلود نرم افزار Portable Dexpot که نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) آن نیز می باشد بتوانید نهایت لذت را از این نرم افزار بسیار جالب ببرید و داشتن چند دسکتاپ مجازی را برای اولین بار تجربه خواهید کرد.

Portable Dexpot 1.5.6 Build 1351 - نرم افزار استفاده همزمان از چندین دسکتاپ

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ساخت دسکتاپ مجازی (حجم : 2.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 حتما شما نیز اسم شاهکار بی نظیر مایکروسافت ، ویندوز 7 (سون) ، را شنیده اید. Microsoft با ارایه ی این ویندوز بی نظیر و با امکانات بسیار بالا حرف را برای بقیه ی شرکت های تولید کننده تمام کرد و هم اینک پرکاربرد ترین سیستم عامل می باشد. مایکروسافت، بسیار زیبا و جالب بر روی گرافیک این سیستم عامل کار کرده است ولی برخی افراد تم های متفاوتی را طلب می کنند ولی Windows 7 جز چند تم ، به تم دیگری مجهز نیست.

از این رو در این پست یک تم زیبا با نام Blue Tranquility Theme را برای شما عزیزان مهیا نموده ایم که مخصوص ویندوز Seven می باشد و همانطور که از تصویر این Theme می توانید ببینید گرافیک چشم نوازی داشته و از رنگ های شاد و متنوع برای تنوح روحی کاربر استفاده شده است. ترکیب زیبای سه رنگ آبی ، زرد و سیاه این تم را به یک تم جالب و رویایی تبدیل کرده است که امیدواریم مورد عنایت و استفاده شما کاربران عزیز سایت نرم افزار دانلود رایگان قرار گیرد.
نصب این تم ویندوز سون نیز بسیار آسان می باشد و شما می بایست فایل را از سایت ما دانلود و بعد از خارج کردن آن از حالت فشرده که به صورت نصبی صورت می گیرد ، فایلی با فرمت .theme و محتویات پوشه ی Theme را به آدرس C:\Windows\Resources\Themes\ کپی نمایید.لازم به ذکر است در این مثال و اکثر رایانه ها درایو ویندوز C می باشد که ممکن است در رایانه ی شما متغییر باشد.

Blue Tranquility - Theme for Windows 7 - آرامش با رنگ آبی - تم زیبا برای ویندوز 7

دانلوددانلود رایگان تم ویندوز 7 (حجم : 5.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fly on Desktop ScreenSaver را برای شما عزیزان در کمیاب انلاین قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

Seven_Transformatin_Pack

ویندوز ایکس پی بهترین و محبوب ترین محصول مایکروسافت است که به این راحتی نمی توان از آن گذشت و به ویستا یاسون ارتقاع داد. اما همیشه هم نمی توان با یک نوع تم و استایل با هر وسیله مانند کامپیوتر سر کرد. گاهی وقت ها نیاز به تنوع است. ممکن است از ظاهر ویندوز جدید مایکروسافت یعنی ویندوز هفت خوشتان آمده باشد و بخواهید شکل و شمایل آن را در ویندوز XP خود داشته باشید. با نرم افزار Seven Transformation Pack v5.1 به راحتی از ظاهر سون بهرمند شوید. در این بسته سعی شده تا ویندوز ایکس پی شباهت بسیار به سون پیدا کند. با نصب این نسخه Taskbar ایکس پی مانند ویندوز هفت پهن تر شده حتی با نگه داشتن ماوس روی نرم روی آپکون نرم افزارهای در حال اجرا در Taskbar نمایش کوچک از نرم افزار را خواهید دید. در آخر باید گفت که بهترین نرم افزاری که می توان ویندوز هفت را برای شما شبیه سازی کند همین Seven Transformation Pack است.

 

ویژگی و قابلیت های موجود در نرم افزار Seven Transformation Pack 5.1 :

- تغییر کامل آیکون های ویندوز ایکس پی به 7
- بیشتر شدن ارتفاع Taskbar مانند ویندوز 7
- فعال بودن ویژگی Cleartype فونت ها به طور پیش فرض
- تغییر صفحات Log In و Log Out و Boot Screen به ویندوز 7
- وجود بگراند معروف آب رنگ و دیگر پس زمینه های ویندوز 7 در بسته نرم افزاری
- شیشه ای شدن محیط ویندوز پس از نصب
- پشتیبان گیری از فایل های سیستمی ویندوز هنگام نصب نرم افزار
- تغییر تم پخش کننده محبوب ویندوز مدیا پلیر
- عدم وجود مشکلات در  نرم افزار Vista Transformation Pack
- کاملاً سازگار با ویندوزهای Windows XP, Windows 2003, Windows Media Center
- و...

 

 

دانلود | 35 مگابایت :

 

دانلود مستقیم از سرور رنگین دانلود

 

پسوورد فایل : www.rangindownload.com

 

نظر یادتون نره




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

دو تم بسیار زیبا را با نام های Incolore Composizione XP و Duo برایتان آماده کرده ایم که مخصوص ویندوز ایکس پی بوده و با نصب آنها محیط ویندوز شما به کلی تغییر پیدا خواهد کرد و زیبا تر خواهد شد. همچنین برای زیباتر شدن دسکتاپ ویندوز، والپیپر Incolore Composizione XP را به همراه تم آن برایتان قرار داده ایم که بتوانید از آن به عنوان پس زمینه دسکتاپ کامپیوتر استفاده کنید. البته برخی از دوستان ممکن است برداشت مناسبی از واژه ی تم نداشته باشند و فکر می کنند که تم ها مانند سایر نرم افزار های زیباسازی ویندوز باعث کاهش سرعت کامپیوتر می شوند. برای اطلاع آن دسته از دوستانی که چنین فکری می کنند باید بگوییم که این تم ها هیچ تاثیری در کاهش سرعت کامپیوتر ندارند زیرا فقط باعث تغییر در چند قسمت ویندوز مانند: نوار وظیفه ، منوی استارت ، آیکون های پنجره ها ، فونت ها و … می شوند که هیچ ربطی به کاهش سرعت سیستم شما ندارد.
جهت دریافت این دو تم و آموزش نصب آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

Beautiful Themes For Windows XP | Size: 2.5 MB

 

آموزش نصب تم ها:
قبل از اینکه تم ها را اجرا کنید ابتدا یکی از دو برنامه ی زیر را با رعایت سرویس پک ویندوز خود (SP2 یا SP3) دانلود و نصب کنید. حال پس از ریست کامپیوتر دو پوشه ی New XP iveBlack و Delta VS موجود در فایل دریافتی را در مسیر C:WINDOWSResourcesThemes کپی کنید حالا با وارد شدن به هر کدام از پوشه ها و اجرای تم مورد نظر می توانید از آن استفاده کنید.

دانلود با حجم ۲٫۶۴ مگابایت

دانلود برنامه UxTheme Patcher XP SP2 با حجم ۱٫۱۶ مگابایت

دانلود برنامه UxTheme Patcher XP SP3 با حجم ۴۳۲ کیلوبایت




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

حتما تصاویر زیبایی از ویندوز ویستا دیده اید و عاشق گرافیک زیبای این ویندوز شده اید ولی نمی توانید آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید اما لازم نیست برای بهره بردن از تم های زیبای ویستا حتما ویندوز آن را بر روی دستگاه خود داشته باشید زیرا که سایت ۳ سوت دانلود برای شما یک پک ۲۵ تایی منتخب تم ایکس پی با طرح ویستا را تهیه دیده است. تم ویستا برای ایکس پی طرح هایی مشابه هستند که بر روی ویندوز ایکس پی نصب می شوند و ظاهر Xp را همانند Vista می آرایند.

 

Vista Themes For Windows Xp | Size: 24 MB

 

دانلود با حجم ۲۴٫۳ مگابایت
پسورد فایل: www.3sotdownload.com

آموزش نصب تم ها:
اگر ورژن دقیق ویندوز خود را می دانید به سایت Uxtheme Patches رفته و پچ ویندوز خود را دانلود و نصب کنید.
راه دیگر استفاده از فایل زیر است که بر روی بعضی از ویندوز های ایکس پی جواب می دهد و موقع نصب از شما سی دی ویندوز را درخواست می کند: دانلود پچ
بعضی از تم های با کپی شدن در مسیر WINDOWSResourcesThemes اجرا می شوند.




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 تم جذاب و بسیار دیدنی Tech Digital Light مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

 

password تم جدید و بسیار زیبای Tech Digital Light برای ویندوز 7پسورد فایل: www.downloadha.com

download تم جدید و بسیار زیبای Tech Digital Light برای ویندوز 7 لینک دانلود – 3.4 مگابایت | لینک کمکی

 

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد